Publicat de: Daniel Onaca | 30 Iunie 2015

Gândul zilei (transmis via Lorena Lupu)

Un comentariu de la articolul cu gay, de pe pagina sa de FB.

Eu sunt gay. Și știi ce e mai culmea? E că sunt medic de, ghici ce?! Urologie. Am 33 de ani si de câțiva ani buni trec prin ”degetul ” meu mii și mii de bărbați hetero. Am întâlnit mulți homofobi, chiar și în cabinet, care m-au intrebat cum de nu mi-e scarbă să bag degetul în fundul bărbaților. Știți care erau cei mai homofobi? Cei care arată dezastruos… neîngrijiți și la care eu nu m-aș uita nici măcar din greșeală. Cei mai frustrați, cu probleme severe de sexualitate și cu tulburări de erecție. Bărbații îngrijiți, care au grijă de modul în care se prezintă în public, sunt siguri pe sexualitatea lor și nu îi interesează orientările altora. Apropo, prietenii mei cei mai buni care mă susțin sunt bărbații hetero (care îmi cunosc orientarea).

 

Lasă un răspuns

Categorii

