Publicat de: Daniel Onaca | 16 Iulie 2015

Un crâmpei din ciclul ”Șapte poeme haistai” (3)

O vizită neașteptată.

zmeura coaptă –

mă privește ciudoasă

o coțofană

Pe terasa cu ghivece de flori și oale cu rugi s-au copt mulțime de boabe. Stau și citesc o carte despre isprăvile de vitejie și de groază ale vikingilor din vremurile de altădată. Adorm în scaunul meu pliant, obosit de atâtea lupte și de lungi călătorii pe ape. Mă trezește un zgomot făcut chiar lângă mine. O pasăre, venită în zbor, a poposit pe una din scundele măsuțe pentru ghivece.

Mă minunez de lucirile albastre, vădite în bătaia soarelui de penajul negru al aripilor. Ciocul ei mare și puternic mă fac să o asemăn cu unul din corbii de pe umărul lui Odin. Ori poate că impresia lecturii abandonate e cea care m-a dus cu gândul la ei. Abia apuc să întorc capul spre ea, ca să o privesc mai bine, că își ia zborul. Am apucat totuși să ne privim în ochi câteva secunde.

Lasă un răspuns

Categorii

