Publicat de: Daniel Onaca | 17 Iulie 2015

Scrisoare argeşeană despre maghiari şi convieţuire

Sare'n Ochi

de Laurențiu Ghilencia

(Vorba puiului de dac dromichetan „Ghilev Cel Mic”, că asta cică ar însemna Ghilencia în bulgara de frontieră, nu e treaba noastră să-i împăcăm pe toți românii cu toți maghiarii. Dar măcar e treaba noastră și bunul nostru simț să citim cărți. Și dacă le-am citit și am înțeles câte ceva, să împărtășim celor care vor să împărtășească și să să-i învățăm și pe cei care vor să cunoască Istoria. Și să nu se bată cu cărămida isteriei naționaliste în chieptul de aramă. Așa că, vă rog să citiți cu atenție ce scrie, chiar dacă e un text mai lung. Concetățenii mei de la corbiialbi.ro l-au citit și l-au apreciat. Eu l-am citit și mi-am regăsit ideile. Eu care sunt născut ardelean, cu părinții veniți care din Basarabia, care de lângă Buzău – Balta Albă. Vorba aia: după ce maghiarii fac un pas la stânga și…

Vezi articol original 2.224 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

Categorii

