Publicat de: Daniel Onaca | 20 Iulie 2015

Universitatea Eftimie Murgu din Reșița (2)

Târla doamnei Frunzăverde. Scrisoarea d-lui Vlad Lăzărescu

(Text publicat pe situl Romania Curată)  http://www.romaniacurata.ro/scrisoare-din-australia-pentru-un-singur-lucru-pot-sa-multumesc-uem-resita-ca-m-a-ajutat-prin-scarba-provocata-sa-am-curajul-sa-ma-urc-intr-un-avion-cu-trei-copii-sub-patru-ani-si-sa-ince

Le-am reproșat diverșilor profesori că lasă studenții să copieze, inclusiv doamnei Frunzăverde. Le-am cerut să respecte regulamentele și așa au făcut… adică au schimbat regulamentele după ce sesiunea a început deja, pentru ca din cauza nefrecventării peste 70-80% din studenți nu ar fi putut intra în examen (puteți verifica regulamentul anterior celui schimbat în 01/02 2012, în care s-a renunțat la frecvența obligatorie clară, procentuală, la cursuri, laboratoare șamd și s-a trecut o frază evazivă în care urmau ca lucrurile să fie de bun simț…)

UEM 2

Am stat singur la tablă două ore doar cu profesorul de matematică, dl Hălălae, după ce am cerut în scris ca acesta să vină la ore. Ce au făcut? Au spus că se va monitoriza situația la Matematică cu comisii de examinare la cele două discipline și se va căuta înlocuirea profesorului cu un alt cadru didactic. Ce au făcut de fapt? L-au lăsat profesor la seminarii, deși regulamentul UEM prevedea situații ca acestea în care, obligația era, datorită stării conflictuale, schimbarea profesorului sau mutarea în altă clasă a studentului ca nu cumva să aibă loc răzbunări din partea celui vizat. Nu au făcut nimic, astfel că mi-a dat nota 4 la seminarii deși la profesorul de curs aveam zece.

M-am dus pe banii mei la mărire de notă după ce am văzut că nu răspund în timp util sesizării scrise (dl decan Răduca E., după ce i-am trimis sesizarea pe emailul instituției mi-a spus că nu are obligația să-mi răspundă, lucru negat de juristul instituției) în care relatam dialogul cu profesorul I. Hălălae, care mi-a spus că ”doar nu credeam că o să iau bursă de merit și el va rămâne cu porcăriile alea la dosar – adică găsit vinovat pt. chiul sistematic de la ore”. Am luat 9 la mărire de notă, după care le-am cerut înapoi banii de “mărire de notă”. Știți care este culmea? Mi-au dat banii înapoi, nu și-a cerut însă nimeni scuze.

 

Vlad Lăzărescu a fost student la UEM Reșița (oct. 2011 – febr. 2014), specializarea Electromecanică, domeniul de licență Inginerie Electrică. Decanatul Facultății de Inginerie a UEM a confirmat faptul că autorul scrisorii a fost student între 2011 și 2014, afirmând că a plecat în Australia în 2014, fără a da o explicație de ce a renunțat la școală.

Lasă un răspuns

Categorii

