Publicat de: Daniel Onaca | 28 Iulie 2015

Un crâmpei din ciclul ”Șapte poeme haistai” (5)

Leacuri pentru suflet

Cicoare. Robert Wahlström

pe insula mea –

am găsit printre ierburi

flori de cicoare

(foto: Robert Wahlström)

Ca un fel de antidot la bolboroseala scursă de pe rețelele de socializare online, mă desprind de ecranul laptopului, mă echipez cu șapcă și ochelari de soare, după care ies la plimbare în parcul „cu potecile ce se bifurcă”.

Sunt prilejuri când, de fiecare dată, mă întreb, oare un fost ucenic la clasici, ca mine, n-ar trebui să renunțe la păgubosul lui nărav de internaut? Tot eu îmi răspund că, prin acele bălării se află și nu puține lucruri sănătoase, pentru care merită să rămân.

Responses

  1. vecinii nostri suedezi petrec iulie si august în nordu’ Suediei de câtiva ani… îi „invidiez”! 😉

    • ☺ Îi înțeleg. Sunt mulți suedezi care stau acasă în timpul verii. Tocmai pt ca, din mai până in sept., e atât de frumos aici! Pe urma e ploaie frig și zloata. Atunci îi invidiem noi pe alți și ne luam liber de la slujba ca sa petrecem câte o săptămână – două în „țările calde”.


Lasă un răspuns

Categorii

