Publicat de: Daniel Onaca | 2 August 2015

Ultimul crâmpei din ciclul ”Șapte poeme haistai”

Principiul terțiului exclus © Daniel Onaca

 

cer acoperit –

cerșetoarea în genunchi

cu paharul gol

 

Tigare

După fuga mea din țară (cu mulți ani în urmă), în tovărășia unor țigani concitadini, am ajuns toți, cu bine, într-un parc din Belgrad, unde am dat peste un alt grup, format din inși de aceeași etnie, dar, care sosiseră din Macedonia. Călăuza noastră și ”căpetenia” lor au început să-și vorbească, părând că se înțeleg unul cu altul, în pofida faptului că veneau din țări diferite.

Îi priveam cu interes căci voiam să-mi dau seama, dacă exista totuși vreo deosebire de accent ori de intonație în felul lor de a vorbi. Studiul meu, de natură lingvistică, fu întrerupt de replica macedoneanului, adresată purtătorului nostru de cuvânt. ”Zice, că tu nu ești de-al nostru”, mi-a tălmăcit călăuza, în românește, vorbele celuilalt.

Lasă un răspuns

Categorii

