Publicat de: Daniel Onaca | 28 August 2015

Trufe la cafea, direct de la producător (Ioan Marinescu) (3)

Refrene îndrăgite… și nu prea!

VineriDă-mi leliță gura ta… în sistemul TVA!

În Bucureștiul iubit… aseară-am fost buzunărit!

S-au scuturat toți trandafirii… numai din cauza scumpirii!

Mândra mea de altădată… vin alegerile-ndată!

Pocnind din bici pe lângă boi… e plin Ploieştiul de gunoi!

Eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine… când vei scumpi preţul la pâine!

Să-mi cânți cobzar bătrân ceva, să-mi cânți… că-s 9 ani de când minţi!

La noi sunt codri verzi de brad… şi-n sobă nu am ce să ard!

Lasă un răspuns

Categorii

