Publicat de: Daniel Onaca | 24 Decembrie 2015

Inima colindătoare

Colindă de inimă

Nichita Stanescu

 

Voi colinda cu inima mea

mergând prin zăpadă,

mâna mea în cinci colțuri ca o stea

începe cuvinte să vadă.

 

Brațul meu, o coadă de cometă,

umărul și pieptul meu – cer.

Căldura lor secretă

lucește albastră de ger.

 

Să fiți liniștiți, să aveți parte de liniștea albă

sub cetina verde împodobită.

Ochii mei, două vergele-ntr-o salbă,

împodobesc ora, clipită.

 

Ave vouă, bărbaților, femeilor,

inima mea vă salută,

ninge deasupra secundelor, orelor

cu zăpada argintie și mută.

 

Ding-dang, numai inima, ding-dang, numai ea

bate la mesele voastre,

în noaptea aceasta e-o singură stea

și-o nenumărare de ceruri albastre.

Responses

  1. Sarbatori luminoase si linistite. Inima plina de ganduri bune si poezie, masa plina de bucate alese. Craciun fericit!

    • Mulțumesc pentru urări, Adelina. Un singur lucru ai uitat să adaugi: mai mult timp disponibil ca să apuc să citesc toate postările de pe blogul tău… nu așa, pe sărite, ca până acum. Și eu îți doresc un an bogat în experiențe plăcute și răgazul de a ni le împărtăși și nouă.
      LA MULȚI ANI!


Lasă un răspuns

Categorii

