Publicat de: Daniel Onaca | 20 Martie 2016

Voci din Banat. Tudor Duică

Clar și la obiect!

Satul Ineleț, Caras-SeverinSatul Ineleț, Caraș-Severin

Eu vreau un stat descentralizat, cu largi autonomii economice și culturale, cu regiuni bine definite, cu identitate puternică, unde să mă simt acasă. Nu am nevoie să vină nimeni, să-mi facă viața altfel decât o vreau eu să fie. Politicienii și administrația centralistă, vor să mă convingă că eu sunt doar român și nu mai am nici o treabă cu Transilvania și cu cei 800-900 de ani de istorie vie și documentată.

M-am săturat să trăiesc după reguli impuse de niște oameni care nu mă reprezintă și pe care nu-i cunosc. E viața mea la mijloc și e dreptul meu să încerc să mi-o trăiesc, după regulile mele. Locale, regionale și de abia apoi naționale. Catastrofa economică, morală, culturală, educațională, ecologică, pe care o trăim azi, ne arată clar că nu se mai poate continua așa.

Lasă un răspuns

Categorii

