Publicat de: Daniel Onaca | 22 Aprilie 2016

Întâmplări cu celebrități

Răspunsuri lămuritoare (1)

Îmbiat odată cu un pahar de vin, Diogene a vărsat lichidul pe jos.

– De ce-ai făcut asta? l-a întrebat gazda.

– L-am răsturnat eu înainte de a apuca el să mă răstoarne pe mine, a răspuns înțeleptul.

* * *

Celebrul inventator Edison a fost întrebat odată de unul din vizitatorii săi:

– Bine, măi Thomas, de ce nu repari poarta care se deschide atât de greu de fiecare dată când vin la tine?

– Pentru că de fiecare dată când un oaspete intră sau iese pe poartă volumul apei din rezervorul meu crește, l-a lămurit gazda.

* * *

Edgar Degas a asistat odată la o licitație unde un tablou al său, aparținând unui bogătaș, s-a vândut cu 50.000 de franci. Văzândul acolo, cineva i s-a adresat:

– Cum va simțiți, maestre?

– Ca un cal de curse care a câștigat marele premiu și el capătă numai ovăz, i-a răspuns pictorul.

* * *

Un prieten al lui Picasso l-a întrebat odată:

– Pablo, cum de n-ai nici un tablou de-al tău în camera?

– Unele îmi plac foarte mult, dar se vând prea scump că să-mi permit să le cumpăr eu, a răspuns pictorul.

Lasă un răspuns

Categorii

