Publicat de: Daniel Onaca | 5 Mai 2016

Vocea unui agitator cu drept de vot (altul decât mine)

Rugatoarele

Toți suntem egali, dar unii sunt mai egali decât alții

Declarațiile aleșilor noștrii m-au transportat în copilăria mea când invățam la școală fabula cu egalitatea dar nu pentru căței. Spiritul comunismului ne bântuie de 25 de ani, un comunism machiat în democrație, care se perpetuează la fiecare generație. Incapacitatea clasei politice de a se reforma alungă iluzia că România are un viitor mai bun. Ca și mulți dintre cei plecați încep să-mi pierd dorința de a mă reîntoarce.

Declarațiile oamenilor publici sau a formatorilor de opinie, prevestesc un viitor sumbru pentru țărișoara noastră, si-mi dau seama, eu, părintele golanului, soțul curvei, cel care nu mișcă un deget pentru țara lui și nu valorează cât un demnitar al statului român, că motivele întoarcerii mele se pierd încet. Este evidentă similaritatea cu anii pre 1989, când toți cei care se împotriveau sistemului erau golani, curve, drogați. Spiritul comunismului e încă viu în România.

 

Responses

  1. Din pacate …


Lasă un răspuns

Categorii

