Publicat de: Daniel Onaca | 7 Iulie 2016

Trufe la cafea. Pățanii ale bănățenilor călătoriți prin țară

17Vali Popovici. Discuție cu un bucureștean

El: văd că ai numere de CS! Ști ungurește bine?

Eu: Păi?

El: Nu ești din Covasna?

Eu: Nu!

El: Sau Caransebeș?

Eu: Nu, ăla e oraș nu județ, sunt din Caraș Severin!

El: Așa zi măh… Deci din Drobeta.

 

Holub Mihaela. Nedumeririle sucevenilor

Eram în Suceava cu o Dacie cu nunăr de Caraș-Severin. Îmi așteptam prietenii la mașină și mă văd abordată de vreo trei persoane de vârstă medie. M-au întrebat dacă suntem din Cehoslovacia.

Lasă un răspuns

Categorii

