Publicat de: Daniel Onaca | 14 Iulie 2016

Trufe la desert. Din gospodăria lui Gigi Becali

Durerile limbii

* Dacă nu ai bani miroși a prost.

* Singura mea plăcere mai e la Steaua și la oi.

* Este voința lui Dumnezeu ca eu să pasc acest popor.

* Eu voi face politică la nivel de mapamond de Europa.

* Pe hoț, ca să-l prinzi, trebuie ca să-l sechestrezi, să stai cu el.

* Spre deosebire de Vadim, eu n-am niciun fel de de-alea psihice în cap.

* Prieteniile sunt relațiile interumane cu oameni care au un interes și pe urmă ai o chimie.

* Da’ cine e domn’e Nichita Stănescu asta? A adus mai mulți bani decât mine în România?

* Când am ajuns in inchisoare am dat jos toate pozele cu femei goale, pentru că nu era bordel.

* Sunt gândurile mele care au zeci de gânduri: și da și nu și asta și astalaltă, care se-nvârt cu zecile

gândurile astea în capul meu, dar nu e niciunul stabil.

* Acum simt că îmi place, e un lucru pe care cred că vreau să-l fac și dacă mă obișnuiesc, pentru mine obișnuița e a doua natură. (despre mandatul sau la Parlamentul European)

Lasă un răspuns

Categorii

