Publicat de: Daniel Onaca | 3 August 2016

Surâsul de miercuri

Puterea rugăciunii și ajutorul lui Dumnezeu

Un musulman, un budist şi un evreu stăteau odată de vorbă și povesteau cum i-a ajutat pe ei Dumnezeu la greu.

Zice musulmanul: Eu mergem prin deşert, mi-era foarte sete, aşa că m-am rugat la Alah să ma ajute. Apoi, pe o rază de 20 de metri a apărut o oază şi am putut să stau la umbră, să mă răcoresc şi să beau apă.

Zice budistul: Eu mă plimbam prin pădure şi a început furtuna. Si era frig, ploua, se întuneca deja, aşa că m-am rugat la Budda si Budda m-a ascultat: pe o rază de 20 de metri n-a mai plouat şi am putut să stau acolo pană s-a terminat furtuna.

Vine şi rândul evreului: Eu mă întorceam într-o sâmbătă de la sinagogă, de la sabbat și în drum spre casă găsesc un portofel pe stradă. Il ridic… plin cu bani! Aşa că m-am rugat la Dumnezeu: „Doamne, nu mă duce în ispită, că azi e sâmbătă, ziua sfântă a Sabbatului. E mare păcat. Si Dumnezeu m-a ascultat, aşa că pe o rază de 20 de metri s-a făcut miercuri !

Responses

  1. Nu ma asteptam la finalul asta. Foarte amuzant!


Lasă un răspuns

Categorii

