Publicat de: Daniel Onaca | 28 Septembrie 2016

Blues-ul zilei de miercuri

Blues cu greier mic © Daniel Onaca

1Greier mic, cântă-mi un cântec.

Ei, hai, greier mic… să-mi faci un cântec;

Un cântec numai pentru mine,

Menit să-ntoarcă rău’-n bine;

Să-l port în zări ca pe-un descântec.

 

În seri… în seri cu cerul plin de nori,

Pe ploaia gri… (ori, uneori…,

Când suntem doar eu și cu mine

Și dorul peste mine vine),

Să-mi stea alături… până-n zori.

 

Greier trist, dă-mi un refren iar.

Ei, hai, greier trist… dă-mi un refren;

Să-l port spre zarea fără nume,

Pe drum de fier, în larga lume,

Prin vămi, în fantomatic tren.

 

În nopți… în nopți când nu mai iese luna

Și dintre stele nu vezi una,

Pe ritm de blues și-n zvon de strune

Reftenul tău mereu să sune;

La mine să se-ntoarne-ntruna.

 

Greier blând, cântă-mi un cântec.

Ei, hai, greier blând… cântă-mi un cântec;

Un cântec numai pentru mine,

Făcut să schimbe lumea-n bine;

Să-l port mereu ca pe-un descântec.

Lasă un răspuns

Categorii

