Publicat de: Daniel Onaca | 29 Septembrie 2016

Poemul de joi

Un poem de Luminița Ignea

Claustrare

 

încovoiată sub povara

cuvintelor ce nu le-am spus,

mă pierd încet în decuseara

cu gust de ideal răpus.

 

din lungi tăceri mi-e fortăreața

și tot din vise nefecunde,

blagoslovită fie ceața,

ce zgura chipului mi-ascunde.

 

nu am nimic a spune lumii

și nici s-o mai ascult dorință,

înapoia-voi cândva humii

însingurata mea ființă.

 

îmi țin odăile închise

cu-o cerbicie viscerală,

doar uneori mai țes din vise

o amăgire vesperală.

Lasă un răspuns

Categorii

