Publicat de: Daniel Onaca | 12 Octombrie 2016

Blues-ul zilei de miercuri (3)

Blues cu cer de toamnă © Daniel Onaca (foto: Mircioane Cristea)

 

… și cerul plânge. Lacrimi mari se scurg pe geam.

Îl vezi? Cerul plânge. Lacrimi mari se scurg pe geam.

M-a văzut şi cred că ştie rana grea pe care-o am.

 

De mâine inimii îi cer…

Da, frate… De mâine inimii îi cer

să stea, să se oprească din oftat;

să nu mai caute către cer.

 

… și cerul plânge. Şiruri lungi se scriu pe geam.

Tu vezi? Cerul plânge. Şiruri lungi se scriu pe geam.

M-a privit şi îmi cunoaşte durerosul gând ce-l am.

 

mircioane-cristea

 

Pistruii ei n-o să-i mai văd…

Nu, frate… pistruii ei n-o să-i mai văd.

În locul lor o să-mi răsară

pustiul nopții cu prăpăd.

 

… și cerul plânge. Urme vagi se văd prin geam.

Ţi-am spus: cerul plânge! Urme vagi se văd prin geam.

M-a citit şi înţelege jalea grea pe care-o am.

 

Iubita mea s-a săturat

și-mi zice: “Nu pot să-‘ndur acest păcat;

de-o lume-ntreagă să m-ascund

și să iubesc un alt bărbat!”

 

… și cerul plânge. Lacrimi mari se scurg pe geam.

Îl vezi? Cerul plânge. Lacrimi mari se scurg pe geam.

M-a văzut şi sigur ştie rana grea ce-n piept o am.

Lasă un răspuns

Categorii

