Publicat de: Daniel Onaca | 26 Octombrie 2016

Blues-ul zilei de miercuri (4)

Iubire interzisă © Daniel Onaca

 

N-am crezut… n-am crezut că va apune…

Nu, n-am crezut că va apune

ceea ce cândva a fost

iubirea cea fără de nume.

 

Acum văd, acum cred vorba ta:

nicicând iubirea (vorbă grea:)

nu se sfârşeşte de la ea!

 

N-ai văzut… n-ai văzut cum trandafirul…

Nu, n-ai văzut cum şi potirul

– obosit de lâncezeală –

îşi îngenunchează firul.

 

Acum văd, acum știu… știu prea bine:

nici o dragoste nu ține

și nu moare de la sine!

6

N-am ştiut… n-am ştiut că tot ce creşte…          

Nu, n-am ştiut că cel ce creşte

– ofilit de plictiseală –

piere dacă nu sporeşte.

Nu știam. Acum ştiu, acum ştim:

Orice iubire ce-o nutrim

se stinge dacă n-o vădim!

 

Și totuși…

 

Bănuiam… bănuiam că va apune…

Da – amândoi – bănuiam că va apune

dragostea ce-o tăinuiam,

dragostea ce nu se spune.

Lasă un răspuns

Categorii

