Publicat de: Daniel Onaca | 26 Ianuarie 2017

Poemul de joi. Florina Sandu Cojocaru

florina-sandu-cojocaruGând 2

 

e ciudat să te simt şi să nu te ating

e ciudat să-ţi vorbesc şi s-aştept un răspuns

şi în târgul perfect într-o toamn-am să ning

cât în sufletul frunzei te voi ţine ascuns

 

e ciudat să iubim ca şi cum am uita

de mai tot ce ne ţine departe de noi

de-aș avea dintr-o viaţă doar o toamnă a mea

şi ne-om fi ruginiu într-o lume de ploi

 

şi mi-e gri şi mi-e dor şi mi-e toamnă amar

şi-am să ning plumburiu într-un trup de arţar

e ciudat să-ţi vorbesc ca şi cum tu m-ai şti

e ciudat să m-asculţi ca şi când ne-am vorbi.

Lasă un răspuns

Categorii

