Publicat de: Daniel Onaca | 28 Ianuarie 2017

Agurida de la prânz. Michael Shafir

m-shafir(Alt ghinion)

Mergeam cu mașina și am observat flash-ul camerei de filmat. Am înțeles ca am fost înregistrat pentru depașirea vitezei, deși știam că nu am depășit-o. Pentru a mă convinge, am înconjurat un cartier și iarăși am trecut pe acolo, cu 20 de km mai încet decât limita prevăzută, dar camera iarăși m-a înregistrat. Părându-mi-se amuzant, am mai trecut așa de încă trei ori pe acolo, de fiecare dată filmând cu mobilul bordul mașinii, pentru a avea proba indubitabilă a faptului că acea cameră rutieră de înregistrare este defectă. Mă gândeam deja că, imediat ce îmi vine amenda, îi dau în judecată.

După două săptămâni, primesc prin poștă cinci chitanțe de amendă pentru că am mers fără să am centura de siguranță pusă.

Lasă un răspuns

Categorii

