Publicat de: Daniel Onaca | 20 Februarie 2017

Interviu cu un participant la mitingul PSD de la Pitesti. De Silviu Iliuta

0-turma

Plecat de la un interviu real

Reporter: Buna ziua, cu ce ganduri ati venit la miting?

Protestatar: Cu autocarul.

Reporter: Ati venit de bunavoie sau v-au adus de la primarie?

Protestatar: De bunavoie, da. A zis primarul ca trebuie sa venim de bunavoie.

Reporter: Si ce v-a mai zis?

Protestatar: Ca in Romania nu e bine deloc, ca ne conduce nemtii. Huo! Sa strigam impotriva la astia care vrea sa elibereze puscariasii! Jos nemtii care elibereaza parnaiasii!

Reporter: Ce nemti?

Protestatar: Auchannis! Jos Auchannis!

Reporter: Cine e?

Protestatar: Omul Presedintelui, omul lui Basescu. Nu prea stiti politica!

Reporter: Si pentru ce se striga aici, la miting?

Protestatar: Nu stiu, acum am venit.

Reporter: Cine v-a zis să veniţi?

Protestatar: Conştiinţa. Cine sa imi zica?

Reporter: Ce v-a zis?

Protestatar: “Vasile, hai la primarie, ca ne ia miting, prostule!”

Reporter: Constiinta va spune: “prostule!”

Protestatar: Da, isi permite, e verisorul meu! Ca daca era o constiinta oarecare nu il lasam.

Reporter: Am inteles. Aveti vreo meserie sau sunteti somer?

Protestatar: Fratele meu e somer pe basculanta. Eu nu! Eu stau acasa.

Reporter: De unde va informati? Televiziuni? Va informati de la mai multe televiziuni?

Protestatar: DA! Ca doar nu ma informez de la o singura televiziune! Ci de la mai multe, ca sa compar. Noi nu suntem prosti cum zice toti studintii!

Reporter: Studentii?

Protestatar: Da!

Reporter: Ce posturi tv urmariti?

Protestatar: Dana Grecu, Mihai Gadea si, uneori, Mircea Badea. Da’ la el mai adorm.

Reporter: Si internet?

Protestatar: De ieri am facebook pentru fana mea. Imi scrie in fiecare zi si imi pune filme. Floricica.

Reporter: Dansatoarea?

Protestatar: Da! Stiti daca vine la miting? Ca eu mai mult pentru ea am venit.

Reporter: Nu stiu. Dar (protestatarul o ia la fuga, multi alti protestatari fac la fel)… unde plecati?

Protestatar: N-ati auzit ca a strigat de la magazinu’ din spate “tigai”! Hai, e la sfert!

Lasă un răspuns

Categorii

