Publicat de: Daniel Onaca | 28 Februarie 2017

Agurida de la prânz. Daniel P. Funeriu

sprakCe-am avut și ce-am pierdut

Poporul care își detestă vîrfurile își merită soarta! L-am avut ministru pe Funeriu, care a studiat cu doi Nobeli, s-a luptat cu plagiatul universitar și copiatul la bac, a reformat cercetarea și învățământul, a introdus standardele de calitate, a pus fabricile de diplome pe butuci etc. etc.

L-am avut pe dl Cioloș care ne-a promis o guvernare de centru, de echilibru și cu profesioniști, iar noi am votat PSD-ul sau ne-am eschivat de la vot.

Lasă un răspuns

Categorii

