Publicat de: Daniel Onaca | 7 Martie 2017

Alte bârfe la cafea

barfe-2– Am auzit că vinul roșu merge cu carnea iar ăla alb, cu pește.

– Dar vodca și berea?

– Cu necazurile, fato!

––––––––––––––––-

– Vecino, de ce nu mă întrebi cum îmi merge?

– Cum îți mai merge, soro?

– Oi, mai bine nu mă-ntreba!

––––––––––––––––-

– Voi știți că nepotul meu s-a logodit sâmbăta trecută?

– Din dragoste, sau pentru bani?

– Logodnica a luat-o pentru bani, iar banii din dragoste.

––––––––––––––––-

– Aici locuiești?

– Nu, Aici mă chinuiesc!

Lasă un răspuns

Categorii

