Publicat de: Daniel Onaca | 12 Martie 2017

Gândul zilei. Mihai Șora (2)

Mihai ȘoraDespre solidaritate

Nu te poți revendica de la legitimitatea ta inițială, adică de la faptul că ai fost votat, în mod legitim, de o populație de bună-credință. Dacă i-ai înșelat buna-credință, ți-ai pierdut legitimitatea. Și este cazul de față. Nu poți duce de nas, de mai multe ori, o lume întreagă. Ca protestatar, eu mă simt solidar cu o lume întreagă care protestează.

Simt cotul unuia și altuia în dreapta și în stânga mea, spatele celui din față, răsuflarea celui din spate. Simt. Fac parte din acea masă protestatară. Nu mă extrag din ea pentru a o vedea din afară. Sunt parte componentă a ei. E solidaritatea mea profundă – și f i i n ț i a l ă, aș spune – cu semenii mei. Sunt unul dintre ei. Forța noastră este solidaritatea noastră.

Lasă un răspuns

Categorii

