Publicat de: Daniel Onaca | 6 Aprilie 2017

Poemul de joi. Ion Scriba

Testament. (Din ciclul: Poeme dintr-o respirație)

 

De boala de a fi poet

M-am internat pe internet !

Mă lasă rece dacă mor !

(în Iad e ca-n Ecuador)

Doar mort mai ai un viitor

Ca orice mare scriitor.

 

Postaţi vă rog, nu-mi ţineţi post

Nu sunt Hristos şi nici n-am fost

Şi nu voi fi ! Are vreun rost?

Dar vă promit c-o să învii

Cu 3rei poeme, 3rei beţii

A 3eia zi după (după Scribturi)

Şi-o să mă dreg cu murături.

 

Post Scribtum :

N-am loc de veci ca muritor

Căci eu sunt mortul amator.

De mă-gropaţi la Elsinore

Allah Akbar ! Rămân dator !

Lasă un răspuns

Categorii

