Publicat de: Daniel Onaca | 13 Aprilie 2017

Poemul de joi. Mioara Anastasiu

ramanVând locuinţa mea lacustră

 

Vând locuinţa mea lacustră

Având pereţii din poeme,

O vând, cu soba ei pe lemne,

Cu tot cu puntea ei îngustă.

 

Tristeţea ploii mă dezgustă

Căci plouă de prea multă vreme,

Vând locuinţa mea lacustră

Având pereţii din poeme.

 

Vând chiar şi barca mea robustă

Cu care-n larg plecam devreme,

Vând ieftin celui care gustă

Singurătăţile eterne…

 

Vând locuinţa mea lacustră.

Lasă un răspuns

Categorii

