Publicat de: Daniel Onaca | 24 Aprilie 2017

Surâsul de luni

TiganiIn Texas, tata și fiul:

– Taticule, de ziua mea îmi cumperi un pistol adevărat?

– Ti-am spus de atâtea ori că nu-ți permit să ai așa ceva! Cine hotărăște în casa asta?

– Tu hotărăști, tati! Dar dacă aș avea un pistol adevărat…

*

Anul 2025, guvernul italian face o anchetă în rândul cetățenilor, solicitându-i să răspundă dacă imigranții din România reprezintă o problemă.

35% din ei au răspuns: Si, un grande problema!

65% din ei au răspuns: Absoluto nicio problemo, mânca-ți-aș!

*

Trei prieteni discutau despre cum face fiecare să scape de gura propriei soții.

Primul zice: Eu anul trecut am dus-o la Paris, iar anul ăsta o voi duce la Londra.

Al doilea: Eu anul trecut am dus-o la Tokyo, iar anul acesta, cu siguranță, la New York.

Cel din urmă zice: Fraților, eu am dus-o anul trecut la o cabană izolată la munte, în sânul naturii, iar anul ăsta mă gândesc să o aduc înapoi.

Lasă un răspuns

Categorii

