Publicat de: Daniel Onaca | 14 martie 2018

Agurida de la prânz servită de doamna Ioana Haitchi

Obiceiul cititului la români

Ioana Hitachi* Românii sunt cititori leneși. Dacă e mură-n gură, dau like-uri, dacă e să acceseze vreun site, doar dacă e un titlu atrăgător cu vreo ștoarfă, dacă e vreun scandal sau o ”moarte a zilei”. În rest sunt cu ochii beliți în ecrane de-amoru’ artei și dau cu dej’tu ca mâța.

* Uite, haideți să comparăm cifre de afaceri la vânzarea de carte. Luăm de exemplu anul 2015, când cifra de afaceri la vanzarea de carte în România a fost de 93 milioane euro, iar în Germania a fost de 9,5 miliarde de euro. Da, ei sunt 82 de milioane, dar orișicât ai socoti, nu bate. Diferența este enormă.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: