Publicat de: Daniel Onaca | 9 Iulie 2017

Agurida de la prânz. Mircea Cărtărescu

cartarescuFoamea și promisiunile

Publicul românesc este un public manevrabil, care, zilnic, este „frăgezit” de televiziunile pe care le ştim cu toţii, televiziunile de partid, angajate politic în sensul cel mai rău al cuvântului. Aceşti oameni, care votează, au fost păcăliţi a suta oară, după Revoluţie. Ei, săracii, nu ar vrea să voteze hoţi, oameni necinstiţi, penali, dar se lasă îmbătaţi cu apă rece de promisiuni electorale, de mită electorală. Uleiul, făina şi ce li se mai dă contează pentru ei mai mult decât ideologiile sau programele politice.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: